David Kubáč
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple
Customer Satisfaction Measuring of Apple Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků společnosti Apple. Teoretická část práce definuje určité pojmy jako firemní identita, branding, obchodní značka, zákazník a spokojenost zákazníka. Vdruhé polovině této části dochází k vymezení pojmu marketingového výzkumu a metodiky práce. Praktická část se zabývá historií společnosti Apple a počátky života Steva Jobse a dále také analýzou dat realizovaného …moreAbstract:
The Bachelor Thesis is focused on Customer satisfaction of Apple co. Theoretical part of thesis defines particular terms as corporate identity, branding, trademark, Customer and Customer satisfaction. Another half of theoretical part defines "marketing research" as a term as well as work methodology. Practical part discusses about history of Apple co. and Steve Jobs s youth. Interpretation of evaluated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kubáč, David. Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Posouzení firemní identity a její vliv na spokojenost zákazníka
Terezie Otavová -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Firemní identita a její význam pro dlouhodobou motivaci zaměstnanců podniku
Luke Bojčev -
Vnímání značky Apple
Tomáš Kovářík