Spotřebitelské preference v kontextu udržitelného životního stylu – Mgr. Hana Urbánková, DiS.
Mgr. Hana Urbánková, DiS.
Disertační práce
Spotřebitelské preference v kontextu udržitelného životního stylu
Consumer preferences in the context of sustainable lifestyles
Anotace:
Tato disertační práce se zabývá mezigenerační rozdíly v udržitelném spo-třebitelském chování v České republice a Švédsku, zaměřuje se na hodnotově-akční rozpor (value-action gap), faktorovou strukturu chování a komunikační stra-tegie. Cílem bylo identifikovat determinanty udržitelného chování napříč genera-cemi X, Y a Z ve dvou sociokulturně odlišných kontextech a kvantifikovat rozdíly mezi deklarovanými …víceAbstract:
This dissertation deals intergenerational differences in sustainable consumer be-havior in the Czech Republic and Sweden, focusing on the value-action gap, the factor structure of behavior, and communication strategies. The aim was to identi-fy the determinants of sustainable behavior across generations X, Y, and Z in two socio-culturally different contexts and to quantify the differences between decla …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Marketingová komunikace tuzemských e-shopů na sociálních sítích
Justina Peštová -
Online marketingová komunikace poskytovatelů internetu v České republice
Adéla Jeglíková -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace zaměřená na vybrané zdrojové trhy návštěvníků Prahy
Barbora Šolcová -
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
Štěpánka Čačíková Kodlová -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Marketingová komunikace města Kadaň
Tereza Brotánková