Efektivnost optimalizace pro fulltextové vyhledávače – Ing. Lukáš Brusenbauch, DiS.
Ing. Lukáš Brusenbauch, DiS.
Bachelor's thesis
Efektivnost optimalizace pro fulltextové vyhledávače
Efficiency optimization for full-text search engine
Abstract:
Práce je zaměřena na analýzu základních metod optimalizace fulltextových vyhledávačů a jejich efektivnost ve srovnání s internetovou reklamou. Cílem je vyhodnotit přínosy jednotlivých kroků optimalizace internetových stránek konkrétního podniku a efekt investování do internetové reklamní kampaně v návaznosti na optimalizaci.Abstract:
The thesis is focused on the analysis of the full-text search engine optimization methods and their effectiveness compared to Internet advertising. The objective is to evaluate the benefits of website optimization steps a particular company and choose the optimal allocation of investment between optimization and Internet advertising.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/if1o3/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2012
- Supervisor: doc. RNDr. Zdeněk Karpíšek, CSc.
- Reader: Ing. Jiří Pešek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Internetový marketing a SEO
Tomáš Rabiencný -
Internetový marketing a využití základních principů SEO za účelem zvýšení návštěvnosti webových stránek
Jan Borůvka -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Role SEO v rámci internetového marketingu
Tereza Mádlová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing Analysis of SEO for a Hotel Browser
Zuzana Deptová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Problémy vyhledávání informací v prostředí Internetu
Adéla Kmoníčková