Zuzana Deptová

Diplomová práce

Marketing Analysis of SEO for a Hotel Browser

Marketing Analysis of SEO for a Hotel Browser
Anotace:
Cílem práce byla analýza současného stavu v oblasti SEO, kterého bylo dosaženo u cestovatelského portálu HolidayCheck.cz. Pro získání nezbytných informací bylo kromě vymezení klíčových pojmů z oblasti internetového marketingu a SEO využito také interních dat od společnosti HolidayCheck a online služeb převážně od společnosti Google. Bylo zjištěno, že některé stránky nebyly vhodně zpracovány z hlediska …více
Abstract:
The goal of the thesis was to analyze the current state that has been achieved in the SEO area of the web travel portal HolidayCzech.cz. Apart from the definition of keywords from the Internet marketing and SEO field, internal data of the HolidayCheck company and online services especially from the Google company were applied in order to get necessary information. It was settled that some pages of …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Ondřej Spáčil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod