Ing. Tomáš Langr

Diplomová práce

Optimalizace cenotvorby a reklamy v elektronické komerci

Optimization of pricing and advertising in e-commerce
Anotace:
V této práci se zabýváme aplikacemi optimalizace v internetovém obchodu. V práci je představen teoretický základ optimalizace a ukázka vybraných algoritmů pro řešení optimalizačních úloh. Zabýváme se stanovením optimálních cen s cílem maximalizovat užitek a vybíráním nejužitečnějších marketingových kanálů pro reklamu.
Abstract:
In this work, we deal with optimization applications in e-commerce. The thesis presents the theoretical basis of optimization, a sample of selected algorithms for solving op- timization tasks. We deal with determining optimal prices to maximize benefits and choosing the most useful marketing channels for advertising.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Markéta Matulová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michaela Kecskésová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Matematické a statistické metody v ekonomii / Matematické a statistické metody v ekonomii