Optimalizace cenotvorby a reklamy v elektronické komerci – Ing. Tomáš Langr
Ing. Tomáš Langr
Diplomová práce
Optimalizace cenotvorby a reklamy v elektronické komerci
Optimization of pricing and advertising in e-commerce
Anotace:
V této práci se zabýváme aplikacemi optimalizace v internetovém obchodu. V práci je představen teoretický základ optimalizace a ukázka vybraných algoritmů pro řešení optimalizačních úloh. Zabýváme se stanovením optimálních cen s cílem maximalizovat užitek a vybíráním nejužitečnějších marketingových kanálů pro reklamu.Abstract:
In this work, we deal with optimization applications in e-commerce. The thesis presents the theoretical basis of optimization, a sample of selected algorithms for solving op- timization tasks. We deal with determining optimal prices to maximize benefits and choosing the most useful marketing channels for advertising.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hi9yt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Mgr. Markéta Matulová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michaela Kecskésová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Matematické a statistické metody v ekonomii / Matematické a statistické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace marketingového mixu ve společnosti Data Servis s.r.o.
Václav Poledník -
Optimalizace marketingového mixu konkrétního podniku
Monika Kolodziejová -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Dinara Yusupova -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Petr Cingr -
Optimalizace prvků marketingového mixu provozu zakázkové výroby nábytku
Petra Widenková -
Optimalizace prvků marketingového mixu ve vybrané firmě
Jaroslava Nováková -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Maksim Bataev