Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. – Mgr. Kateřina Hábová
Mgr. Kateřina Hábová
Doctoral thesis
Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně.
Communication Strategy of the Creative Centre of Faculty of Multimedia Communications at TBU in Zlin.
Abstract:
Téma disertační práce bylo zvoleno v souladu se záměrem Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně zřídit tzv. Kreativní centrum, které by mělo sloužit jako zázemí pro začínající firmy a podnikatele věnující se oblasti designu, audiovizuální tvorbě či reklamě a marketingu. Práce řeší KC jako podnikatelský inkubátor a zaměřuje se na jeho marketingovou komunikaci. Cílem práce …moreAbstract:
The topic of the dissertation thesis has been chosen because of the goal of the Faculty of multimedia communications of Tomas Bata Universty in Zlin to establish so called Creative centre aimed at business support for start-ups and freelancers from the field of design, audiovisual arts or advertising and marketing. Thesis deals with the CC as a business incubator and focuses on its marketing communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HÁBOVÁ, Kateřina. \textit{Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně.}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/bmb8st/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hábová, Kateřina. Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně.. Zlín, 2018. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsDoctoral programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Renata Nečesánková -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnik
Václav Špirhanzl -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Šárka Opekarová -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Silvie Obselková -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Tomáš Filípek -
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Tomáš Rataj