Mgr. Kateřina Hábová

Doctoral thesis

Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně.

Communication Strategy of the Creative Centre of Faculty of Multimedia Communications at TBU in Zlin.
Abstract:
Téma disertační práce bylo zvoleno v souladu se záměrem Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně zřídit tzv. Kreativní centrum, které by mělo sloužit jako zázemí pro začínající firmy a podnikatele věnující se oblasti designu, audiovizuální tvorbě či reklamě a marketingu. Práce řeší KC jako podnikatelský inkubátor a zaměřuje se na jeho marketingovou komunikaci. Cílem práce …more
Abstract:
The topic of the dissertation thesis has been chosen because of the goal of the Faculty of multimedia communications of Tomas Bata Universty in Zlin to establish so called Creative centre aimed at business support for start-ups and freelancers from the field of design, audiovisual arts or advertising and marketing. Thesis deals with the CC as a business incubator and focuses on its marketing communications …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 10. 2018

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hábová, Kateřina. Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně.. Zlín, 2018. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe