Význam a možnosti osobní asistence při školní integraci dětí se zdravotním postižením. – Iva MRÁČKOVÁ
Iva MRÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Význam a možnosti osobní asistence při školní integraci dětí se zdravotním postižením.
The importance and possibilities of personal assistance with school integration of handicapped children.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na význam a možnosti osobní asistence při školní integraci dětí se zdravotním postižením. Dílčím cílem bylo zmapování činnosti osobní asistence u dětí se zdravotním postižením, které jsou integrovány v rámci mateřských a základních škol v regionu jižních Čech.Výzkumem byla potvrzena hypotéza č. 1 předpokládající, že za pomoci osobního asistenta se děti se zdravotním postižením …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with importance and possibilities of personal assistance in school integration of handicapped children. A partial objective was to map such personal assistance activities with handicapped children who are integrated in nursery and primary schools in the South Bohemian Region.The research confirmed No. 1 hypothesis that those handicapped children who had personal assistants …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2009
Zveřejnit od: 17. 8. 2009
Identifikátor:
13365
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Jankovský, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRÁČKOVÁ, Iva. \textit{Význam a možnosti osobní asistence při školní integraci dětí se zdravotním postižením.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/bmite0/.
Jak správně citovat práci
MRÁČKOVÁ, Iva. Význam a možnosti osobní asistence při školní integraci dětí se zdravotním postižením.. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 08. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 8. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zdravotně sociální fakultaBakalářský studijní program / obor:
Rehabilitace / Rehabilitační - psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniory
Práce na příbuzné téma
-
Sourozenecké vztahy v rodinách s dítětem s těžkým kombinovaným postižením
Natalie GÖDELOVÁ -
Možnosti využití terapie snoezelen, při práci s dětmi s těžkým a kombinovanýmpostižením
Radka Doležalová -
Osobnost pedagoga při práci s dětmi s těžkým postižením
Kateřina Váňová -
Význam respitní péče pro rodiny s dětmi s těžkým zdravotním postižením
Klára Höslová -
Dítě s PAS v kombinaci s těžkým mentálním postižením a jeho vliv na rodinu
Libor OHAŇKA -
Zkušenosti rodičů s podporou v péči o dítě s těžkým kombinovaným postižením
Veronika PRANTLOVÁ -
Programová náplň setkání rodin dětí se zdravotním postižením raného a předškolního věku
Johana BARTOŠOVÁ -
Didaktická pomůcka podle montessoriovské pedagogiky jako nástroj pro rozvoj orientace v prostoru dítěte předškolního věku se zdravotním postižením
Lenka MILICHOVSKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva