Sakari Soukka

Master's thesis

How to improve the merchandising business of the Finnish League professional hockey team Oulun Kärpät?

Jak zlepšit merchandisingový byznys profesionálního hokejového týmu finské ligy Oulun Kärpät?
Abstract:
Cílem této práce bylo změřit a analyzovat současný stav merchandisingu Oulun Kärpät a poskytovat návrhy, jak zlepšit jejich merchandising. Udělat to, výzkumník potřeboval identifikovat nejdůležitější faktory ovlivňující záměr nákupu Zboží Kärpät. Změřit aktuální stav merchandisingu a zařadit co nejvíce důležitých faktorů byl vypracován průzkum založený na přehledu literatury o předchozím výzkumu téma …more
Abstract:
The goal of this thesis was to measure and analyze the current state of the merchandising of Oulun Kärpät, and to provide suggestions on how to improve their merchandising. To do that, the researcher needed to identify the most important factors affecting the purchase intention of Kärpät merchandise. To measure the current state of the merchandising and rank the most important factors, a survey was …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 2024
  • Supervisor: Martin Machek
  • Reader: Sami Paihonen

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93503