Mytické struktury v diskurzu televizní reklamy – Bc. David Pravoslav STEFANOVIČ
Bc. David Pravoslav STEFANOVIČ
Master's thesis
Mytické struktury v diskurzu televizní reklamy
Mythical structures in the discourse of TV ads
Anotácia:
Tato práce formou případové studie zkoumá persuasivní povahu reklamy; konkrétně mýty (R. Barthes) a plovoucí označující (J. Baudrillard), které se v analyzovaných reklamách (Pilsner Urquell - Historická inspirace) vyskytují a připisují inzerovanému výrobku významy a vlastnosti, které ve skutečném světě nemá. Tyto "parazitické vlivy" jsou pomocí sémiotické analýzy (konkrétně paradigmatické, syntagmatické …viacAbstract:
The goal of this case study is to analyse the persuasive character of ads. I specifically analyse the myths (R. Barthes) and floating signifiers (J. Baudrillard) present in Pilsner Urquell's TV ad series "Historical Inspiration". Using semiotic analysis (paradigmatic, syntagmatic and rhetorical in particular) I identify and describe those "parasitical influences" - through which the advertised product …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2012
Zverejniť od: 16. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Marek Lapčík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEFANOVIČ, David Pravoslav. Mytické struktury v diskurzu televizní reklamy. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / odbor:
Human Studies / Cultural Studies
Práce na příbuzné téma
-
Sémiotická analýza reklamní kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!"
Lucie DRAHOŠOVÁ -
Veřejný prostor malé obce v České republice - sociokulturní generační analýza. Případová studie obce Březí nad Oslavou.
Blažena Vampolová -
Zpracování studie proveditelnosti a žádosti o dotaci
Petr Štěpánek -
Technická analýza vybraného akciového titulu; případová studie: Apple Inc.
Lukáš Braťka -
Analýza a redesign obchodních procesů; případová studie významné nizozemské pojišťovny
Miloš Ďurovič -
Případové studie hudebních klubů v České republice
Matyáš Jouza -
Analýza ekonomiky a návštěvnosti vybrané divadelní scény: případová studie Divadla Reduta
Daniela Plšková -
Analýza hudební tvorby ve virtuální realitě: Případová studie hudební platformy Museverse
Viola Saláková
Názov
Vložil
Vložené
Práva