Význam prvků komunikace pro práci manažera – Bc. Vojtěch Kalinka
Bc. Vojtěch Kalinka
Master's thesis
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Importance of communication elements for management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním prvků komunikace, které jsou důležité pro práci manažera. Pomocí kvantitativního šetření zjišťuje, jakou důležitost znamenají jednotlivé prvky komunikace pro manažery z oblasti automobilového průmyslu. Manažerská komunikace je považována za klíčový nástroj efektivního řízení a vedení podřízených zaměstnanců, zároveň je dobře nastavený komunikační proces jedním ze …moreAbstract:
considered to be a key tool to manage efficiently company as well as employees. This piece of work is divided into two main parts. In the first part, the thesis focuses on the theoretical aspects of the researched issue. In this part, the thesis explains the terms related to management, the personality of a manager and communication.The second part is focused on quantitative research. The questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALINKA, Vojtěch. \textit{Význam prvků komunikace pro práci manažera}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/bmssgk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
The Secrets of Communication
Sabina-Mariana Ciucu -
Communication Differences by Gender: A Top Management Case Study
Terézia Míšaná -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
Petra Jílková -
Measurement of multi-antenna communication channels - study of upper bound channel capacity based on eigenvalue decomposition
Tomáš Janák
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights