Marketingový výzkum lékárenské společnosti KOSMY a DAMIANA – Bc. Michaela Kaválková
Bc. Michaela Kaválková
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum lékárenské společnosti KOSMY a DAMIANA
Marketing research of the pharmaceutical company KOSMA and DAMIAN
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem Marketingový výzkum Lékárenské společnosti KOSMY a DAMIANA se zabývá marketingovým výzkumem obratu lékárny ve vztahu ke klientským kartám. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na pojmy ? marketing, marketingový výzkum a marketing ve farmacii. Praktická část spočívala v hodnocení faktorů ovlivňujících velikost obratu a jejich vztah …viacAbstract:
This Bachelor's Thesis titled Marketing Research of the KOSMA and DAMIAN Pharmaceutical Company focuses on marketing research of the pharmacy's turnover in relation to client cards. The Thesis comprises of two parts, namely the Theoretical Part and the Practical Part. The Theoretical Part discusses terminology, such as marketing, marketing research and marketing in pharmacy. The Practical Part assesses …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kaválková, Michaela. Marketingový výzkum lékárenské společnosti KOSMY a DAMIANA. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing ve farmacii
Martin KRČEK -
Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii
Kateřina Krejčí -
Věrnostní programy ve farmacii
Kateřina Hajdová -
Komunikační strategie lékárny Levandule ve městě Zbýšov
Veronika Andersová -
Možnosti marketingové orientace ve farmacii
Martina Čapková -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Marketingová strategie produktu ve farmaceutickém průmyslu
Tereza Husinecká -
Efektivnost marketingových nástrojů využívaných ve farmacii
Filip Zýval