Mapování životních cest asistentů pedagoga – Karolína VYŠATOVÁ
Karolína VYŠATOVÁ
Master's thesis
Mapování životních cest asistentů pedagoga
Teaching assistants - profession or mission. Mapping the professional trajectories of teaching assistants at selected primary schools in Pilsen.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá mapováním životních cest asistentů pedagoga. Cílem práce bylo zmapovat životní cesty vybraného vzorku asistentů pedagoga působících na vybraných základních školách na území města Plzně. V teoretické části představujeme základní pojmy stěžejní pro porozumění realizace výzkumného šetření. Na ni navazuje kapitola popisující metodologii prováděného výzkumného šetření, které probíhalo …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the survey of pedagogical assistants' life journeys. The aim of the thesis was to map out life journeys of selected sample of pedagogical assistants working on some selected elementary schools in Pilsen. I introduce basic terms important for understanding of the exploratory research realisation. It is followed by the chapter about methodology of the conducted exploratory …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Šárka Káňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYŠATOVÁ, Karolína. Mapování životních cest asistentů pedagoga. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ