BcA. Bc. Nikola Cziglová

Master's thesis

Marketingový audit HaDivadla, divadelní scény Centra experimentálního divadla

Marketing audit of Hadivadlo
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo prostřednictvím marketingového auditu zhodnotit efektivnost fungování HaDivadla, a to nejen z hlediska jeho marketingových aktivit, ale také z hlediska aktivit provozních, personálních aj. V druhé fázi potom na základě zjištěných údajů vznést doporučení pro další fungování divadla. Výzkum byl prováděn především v prostředí samotného HaDivadla, ale zároveň v kontextu …more
Abstract:
The aim of this Master´s thesis is to evaluate the efficiency of HaDivadlo´s running processes via a marketing audit. The evaluation considers not only marketing activities but also operation, human resources, etc. The second part of this thesis consists of proposals for future references, based on results and outputs of the audit. The research is done from the point of view of HaDivadlo itself and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 8. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2017
  • Supervisor: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
  • Reader: MgA. Lucie Abou

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakulta
https://is.jamu.cz/th/swurg/

Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno

Faculty of Theatre

Master programme / field:
Dramatic Arts / Theatre Management focusing on Production