Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku – Bc. Martina Matějovská
Bc. Martina Matějovská
Bakalářská práce
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Effectiveness of marketing mix in a selected company
Anotace:
Hlavním cílem této práce je vytváření návrhu optimalizace marketingové strategie pro vybranou firmu Matějovský za účelem zvýšení prodeje. Dílčím cílem práce je situační analýza sledované firmy, druhým dílčím cílem je návrh řešení přístupu k zákazníkovi, případně návrh kvality výrobků v rámci konkurenceschopnosti společnosti. Teoretická část se zabývá základními znalostmi v oboru marketingu, marketingového …víceAbstract:
The main goal of this work is to create a proposal for optimizing the marketing strategy for the selected company, Matějovský, in order to increase sales. A partial goal of this work is a situational analysis of the monitored company, and the second partial goal is a proposal for a solution to the customer approach or a proposal for product quality within the company's competitiveness. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e02t0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Michaela Ho -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Efektivita digitální komunikace e-shopu
Monika DVOŘÁKOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich