Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku – Bc. Martina Matějovská
Bc. Martina Matějovská
Bachelor's thesis
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Effectiveness of marketing mix in a selected company
Abstract:
Hlavním cílem této práce je vytváření návrhu optimalizace marketingové strategie pro vybranou firmu Matějovský za účelem zvýšení prodeje. Dílčím cílem práce je situační analýza sledované firmy, druhým dílčím cílem je návrh řešení přístupu k zákazníkovi, případně návrh kvality výrobků v rámci konkurenceschopnosti společnosti. Teoretická část se zabývá základními znalostmi v oboru marketingu, marketingového …moreAbstract:
The main goal of this work is to create a proposal for optimizing the marketing strategy for the selected company, Matějovský, in order to increase sales. A partial goal of this work is a situational analysis of the monitored company, and the second partial goal is a proposal for a solution to the customer approach or a proposal for product quality within the company's competitiveness. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/e02t0/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
Michaela Ho -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Analýza propagační komunikace Národního divadla
Kateřina Vojtová -
Efektivita digitální komunikace e-shopu
Monika DVOŘÁKOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová