Bc. Martina Matějovská

Bachelor's thesis

Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku

Effectiveness of marketing mix in a selected company
Abstract:
Hlavním cílem této práce je vytváření návrhu optimalizace marketingové strategie pro vybranou firmu Matějovský za účelem zvýšení prodeje. Dílčím cílem práce je situační analýza sledované firmy, druhým dílčím cílem je návrh řešení přístupu k zákazníkovi, případně návrh kvality výrobků v rámci konkurenceschopnosti společnosti. Teoretická část se zabývá základními znalostmi v oboru marketingu, marketingového …more
Abstract:
The main goal of this work is to create a proposal for optimizing the marketing strategy for the selected company, Matějovský, in order to increase sales. A partial goal of this work is a situational analysis of the monitored company, and the second partial goal is a proposal for a solution to the customer approach or a proposal for product quality within the company's competitiveness. The theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní