Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco – Bc. Klára Šulcová
Bc. Klára Šulcová
Diplomová práce
Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco
Marketing Communication of the Emco Product Line
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané produktové řady společnosti Emco. Na základě rešerše odborné literatury jsou popsány základní pojmy související s tématem práce jako je komunikace značky a její jednotlivé marketingové nástroje, rychloobrátkové spotřební zboží a marketing v oblasti zdravé výživy. Cílem práce je zjistit, jak efektivně společnost Emco využívá jednotlivých …víceAbstract:
The following thesis analyses concrete product marketing strategies set out by the Emco brand, particularly delving into Emco's use of individual marketing mix tools towards their sugar free SUPER series product line. Initial investigation looks into an academic literature review and builds upon scholarly ideas on which this thesis is set out. Key topics include brand communication and its individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šulcová, Klára. Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Andrea Barrett -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Petra Sinkulová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Martin Link -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Jan Suchý -
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
Martin Horálek -
Zaváděcí marketingová kampaň uvedení letadla Legend na trh
Lucie Smékalová -
Marketingová kampaň na teritoriální rozvoj firmy
Sára Stopková -
Responsibilities of Marketing Managers in the FMCG Sector and the Usage of Marketing Data
Max Ralph Carle