Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco – Bc. Klára Šulcová
Bc. Klára Šulcová
Master's thesis
Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco
Marketing Communication of the Emco Product Line
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané produktové řady společnosti Emco. Na základě rešerše odborné literatury jsou popsány základní pojmy související s tématem práce jako je komunikace značky a její jednotlivé marketingové nástroje, rychloobrátkové spotřební zboží a marketing v oblasti zdravé výživy. Cílem práce je zjistit, jak efektivně společnost Emco využívá jednotlivých …moreAbstract:
The following thesis analyses concrete product marketing strategies set out by the Emco brand, particularly delving into Emco's use of individual marketing mix tools towards their sugar free SUPER series product line. Initial investigation looks into an academic literature review and builds upon scholarly ideas on which this thesis is set out. Key topics include brand communication and its individual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠULCOVÁ, Klára. \textit{Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/bnu5in/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šulcová, Klára. Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Andrea Barrett -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Petra Sinkulová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Martin Link -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Jan Suchý -
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
Martin Horálek -
Zaváděcí marketingová kampaň uvedení letadla Legend na trh
Lucie Smékalová -
Marketingová kampaň na teritoriální rozvoj firmy
Sára Stopková -
Responsibilities of Marketing Managers in the FMCG Sector and the Usage of Marketing Data
Max Ralph Carle