Jak se promítají aspekty genderu při vstupu studentů učitelství na praxi – Bc. Sylva Trebuľová
Bc. Sylva Trebuľová
Diplomová práce
Jak se promítají aspekty genderu při vstupu studentů učitelství na praxi
Wow is Gender Manifestated during Long Term Teaching Practice
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje tématu genderu v oblasti školství. Práce má teoreticko-emipirický charakter. Jejím cílem bylo zjistit, do jaké míry se promítají aspekty genderu při vstupu studentů učitelství na praxi. Teoretická část se zabývá komunikací, především pedagogickou, studenty učitelství a genderem v oblasti školství. Jádrem empirické části je kvalitativní výzkumné šetření realizované technikou …víceAbstract:
This thesis deals with gender in schooling. It is both theoretical and empirical. The aim was to find out how gender aspects affect pedagogical faculty students during their in-class practice. The theoretical part deals with communication (pedagogical in particular), students of pedagogical subjects and gender in schooling. The core of the empirical part is a qualitative research among the students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u898j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
The Use of the Mother Tongue in Student Teachers' Reflective Journals
Kristýna Hálová -
Specifika pramenící z dvojrole učitel – student
Hana Šašinková -
Pohled studentů učitelství na praxi na kázeň a její řešení
Kateřina Jurová -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková