Hodnocení marketingové komunikace vybraných firem – Bc. Barbora Baumrukrová
Bc. Barbora Baumrukrová
Bakalářská práce
Hodnocení marketingové komunikace vybraných firem
Evaluation of marketing communications in selected companies
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce s názvem popisuje teoretická východiska marketingových teorií komunikace vybrané firmy, AeroSportcz. Zaměřuje se především na marketing jako takový, marketingovou komunikaci a pojednává o současných trendech v této oblasti. Nastiňuje také proces strategického plánování ve firmě. V práci je mimo jiné hodnocena současná marketingová komunikace firmy nebo používané komunikační …víceAbstract:
Submitting Bachelor’s Thesis describes the theoretical basis of marketing communications theories of particular company, AeroSportcz. It is focused mainly on marketing itself, marketing communication and it also discusses current trends in this area. It outlines the strategic planning process in the company. Besides mentioned issues, the thesis evaluates current marketing communication of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/ynedo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAUMRUKROVÁ, Barbora. \textit{Hodnocení marketingové komunikace vybraných firem}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/bnyans/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Evaluation of Marketing Communication of the Praga Medica Dental Department
Natalja Ljamceva -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Marketing Communication Of The Selected Company
Mary Ann Shumbe Bihnwi -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov