Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů – Bc. Petra Podařilová Havlíčková
Bc. Petra Podařilová Havlíčková
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Integrated Marketing Communications - a synergistic effect of individual instruments
Abstract:
Diplomová práce se zabývá definováním pojmů integrovaná marketingová komunikace, synergie marketingových nástrojů a bariérami v zavádění integrované marketingové komunikace. Práce analyzuje a hodnotí komunikační kampaň na podporu značky Regionální potravina, projektu Ministerstva zemědělství a to z hlediska synergie jednotlivých nástrojů IMK a navrhuje řešení pro zvýšení dopadu kampaně v dalších letech …moreAbstract:
The thesis deals with the definition of integrated marketing communication concepts, synergetic effect of individual tools and barriers in the implementation of integrated marketing communications. The thesis analyses and evaluates the communication campaign to promote the brand of Regional Food, a project of the Ministry of Agriculture in terms of the synergy between the various IMC tools and proposes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yqwm8/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PODAŘILOVÁ HAVLÍČKOVÁ, Petra. \textit{Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/bnyg8s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Monika Urbanová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný