Aplikace terapeutického paradigmatu v rámci školní sociální práce – Sabina KEDROŇOVÁ
Sabina KEDROŇOVÁ
Bakalářská práce
Aplikace terapeutického paradigmatu v rámci školní sociální práce
Application of the therapeutic paradigm in school social work
Anotace:
Tématem práce je aplikace terapeutického paradigmatu na základní škole s cílem snížit rizikové chování dětí a zlepšit jejich sociálně-emocionální dovednosti pomocí metody Kids' Skills a školského sociálního pracovníka. I přes neznámost metody Kids' Skills v českých základních školách a neúplné legislativní zakotvení práce školských sociálních pracovníků, projekt si klade za cíl naplnit obecné i konkrétní …víceAbstract:
The topic of this thesis is the application of a therapeutic paradigm in an elementary school to reduce children's risky behaviors and improve their social-emotional skills using the Kids' Skills method and a school social worker. In spite of the unfamiliarity of the Kids' Skills method in Czech primary schools and the incomplete legislative grounding of the work of school social workers, the project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lenka Tkadlčíková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KEDROŇOVÁ, Sabina. \textit{Aplikace terapeutického paradigmatu v rámci školní sociální práce}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Cyrilometodějská teologická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/bnzb1a/.
Jak správně citovat práci
KEDROŇOVÁ, Sabina. Aplikace terapeutického paradigmatu v rámci školní sociální práce. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Sociální a emoční charakteristiky nadaných dětí
David Macek -
Sociální dovednosti dítěte při nástupu do základní školy prizmatem učitelů mateřských škol
Alena Rafajová -
Školní připravenost se zaměřením na sociální dovednosti
Aneta ŠEBELOVÁ -
Sociální dovednosti jako jeden z ukazatelů připravenosti dětí k zahájení povinné školní docházky
Anita PETROVÁ -
Sociální dovednosti speciálních pedagogů působících ve vzdělávání
Karolína HORKLOVÁ -
Domácí vzdělávání a sociální dovednosti žáků na 1. stupni ZŠ
Michaela CIHLÁŘOVÁ -
Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky - sociální dovednosti
Barbora HOVADÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
5. 5. 2023