Iva Nesrstová

Master's thesis

Psychologie reklamy

The psychology of advertisement
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem psychologie reklamy a možností rozdílného vlivu stejné reklamy na dvě odlišné kulturní skupiny. Práce nahlíží na obor psychologie jako na nedílnou součást soudobého marketingu. Teoretická část definuje základní pojmy z oboru marketingu s hlubším zaměřením na oblast reklamy a to konkrétně na její definice, historii, cíle, strategie a druhy médií. Dále se práce zabývá …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to explore the psychology of advertising and its possibility of diverse influence on two different cultural groups by the same advert. The thesis investigates the field of psychology as an integral part of contemporary marketing. The theoretical part defines basic terms in the field of marketing with a profound focus on advertising, specifically on its definition, history …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Hana Chýlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses bo0j69 bo0j69/3
6. 1. 2015
Složky
Soubory
Mach, J.
6. 1. 2015
Mach, J.
6. 1. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.