Kristýna Staňková

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybraného e-shopu

Analysis of Marketing Communication of Selected E-shop
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybraného e-shopu. Hlavním cílem práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace internetového obchodu a navrhnout další doporučení pro jeho rozvoj.
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication in the selected e-shop. The main aim of the thesis is to analyze the current state of marketing communication of internet shop and to propose further recommendations for its development.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. et Ing. Monika Hýblová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Staňková, Kristýna. Analýza marketingové komunikace vybraného e-shopu. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika