Projekt zvýšení prodeje vybraného typu kuchyňských robotů společnosti ETA a.s. na slovenském trhu – Bc. Lucie Kazíková
Bc. Lucie Kazíková
Diplomová práce
Projekt zvýšení prodeje vybraného typu kuchyňských robotů společnosti ETA a.s. na slovenském trhu
Project to Increase Sales of Choosen Type of Kitchen Robots of the Company ETA a.s. on the Slovak Market
Anotace:
Tématem diplomové práce je zvýšení prodeje vybraného typu kuchyňského robota značky ETA a.s. na slovenském trhu. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky potřebné pro analýzu prostředí podniku a vytvoření návrhu marketingové komunikace společnosti. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost ETA a.s. Projekt zvýšení prodeje kuchyňského robotu obsahuje doporučení …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the increase in sales of selected food processor from ETA Ltd. The first part outlines the theoretical knowledge necessary for analysis of the company environment and creating the design for marketing communication of the company. In the practical part, there is an application of the theoretical knowledge to the company ETA Ldt. Project for increasing sales of food …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAZÍKOVÁ, Lucie. \textit{Projekt zvýšení prodeje vybraného typu kuchyňských robotů společnosti ETA a.s. na slovenském trhu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/bo59nw/.
Jak správně citovat práci
Kazíková, Lucie. Projekt zvýšení prodeje vybraného typu kuchyňských robotů společnosti ETA a.s. na slovenském trhu. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil