Komparativní analýza využití hry Minecraft ve výuce žáků staršího školního věku na vybraných školách v České republice – Lucie Riesnerová
Lucie Riesnerová
Bakalářská práce
Komparativní analýza využití hry Minecraft ve výuce žáků staršího školního věku na vybraných školách v České republice
Comparative analysis of the use of Minecraft in the teaching of high school students at selected schools in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce je rozčleněna na teoretickou a empirickou část. V teoretické části se věnuji historii a vývoji počítačových her, rozdělení PC her a výukových softwarů. Ústřední roli má kapitola věnovaná PC hře Minecraft. Zkoumá, v jakých odvětvích vzdělávání je možné hru používat a jaký vliv má na komunikaci, spolupráci, rozvoj sociálních a jiných dovedností studentů. Hodnotí možnosti jejího využití …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into the theoretical and empirical part. In the theoretical part, Ideal with the history and development of computer games, the distribution of PC games and educational software. The main role of the thesis is chapter defining the PC game Minecraft and its position in the educational sector in which the game can be used, and how it affects communication, collaboration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mznwu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Adam Franc
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RIESNEROVÁ, Lucie. \textit{Komparativní analýza využití hry Minecraft ve výuce žáků staršího školního věku na vybraných školách v České republice}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/bo7oj2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Úniková hra jako strategický nástroj pro předávání místní kultury návštěvníkům Berouna
Anna Černá -
Integrace PC her do vzdělávání - Minecraft v elektrotechnice
Petr BREIT -
Možnosti využití hry Minecraft pro výuku žáků a studentů
Gabriel KOMJATHY -
Edukační potenciál Minecraft: Eduacation Edition při výuce informatiky na druhém stupni ZŠ
Jan ZIKMUND -
Moderní nástroje balíčku Microsoft 365 ve školním prostředí pro výuku a administrativu
Jan ŘEZNÍK -
Zavádění Microsoft Teams do výuky (případová studie učitele)
Jaroslav Šindler -
Zavádění Microsoft Teams do výuky (případová studie učitele)
Jaroslav Šindler