Technologie a techniky marketingových metod – Bc. Daniel Černohouz
Bc. Daniel Černohouz
Master's thesis
Technologie a techniky marketingových metod
Technology a technique of marketing methods
Abstract:
Práce se nejprve věnuje obecné definici internetového marketingu, jeho základním benefitům a místu v marketingovém mixu v B2B prostředí. Na základě analýzy současných trendů a dostupných nástrojů je navržená online marketingová strategie pro vybraný subjekt v oblasti elektronického obchodu B2B se zaměřením na průmyslovou vzduchotechniku. Výběr vhodných nástrojů je realizován za použití metodiky SEE …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is the general definition of online marketing, its fundamental benefits and its position in the marketing mix in the B2B environment. The online marketing strategy for an e-commerce B2B subject focusing on industrial air-conditioning systems is based on an analysis of current trends and available tools.The SEE-THINK-DO-CARE framework is used for selection of proper tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERNOHOUZ, Daniel. \textit{Technologie a techniky marketingových metod}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/bobm7f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights