Veronika Vlčková

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Austin Detonator, s.r.o. na zahraničních trzích

Marketing strategy of the company Austin Detonator s.r.o. for the foreign markets
Anotace:
Práce se zabývá marketingovou strategií firmy Austin Detonator s.r.o., která je dnes největším evropským výrobcem elektrických, neelektrických a elektronických rozbušek pro použití v lomech, dolech při těžbě nerostných surovin a při stavbě dopravních infrastruktur včetně tunelů. Kromě analýzy marketingové strategie firmy další část práce mapuje trhy, na kterých firma působí, určuje největší konkurenty …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing strategy of the firm Austin Detonator s.r.o., which is today the largest European manufacturer of electric, non-electric and electronic detonators for use in quarries, mines during mining and the construction of transport infrastructure, including tunnels. In addition to the analysis of the marketing strategy next part maps markets which the company operates, determines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Otta Grebeň

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35287

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod