User Experience jako strategie při tvorbě webu – Bc. Pavel Martinovský
Bc. Pavel Martinovský
Master's thesis
User Experience jako strategie při tvorbě webu
User Experience as a Strategy for Web Development
Abstract:
Diplomová práce ve své teoretické části pojednává o oboru User Experience ve spojitosti s tvorbou digitálních projektů (primárně webových prezentací). Vysvětluje základní pojmy jako použitelnost, přístupnost, informační architektura, user-centered design, interakční design a další. Analytická část obsahuje popis jednotlivých metod a šetření. Analýza demografických dat z interních a analytických nástrojů …moreAbstract:
Diploma thesis in theoretical part is discribing User Experience field in relation to creating digital projects (primarily web presentation). Explaining basic facts like usage, accessibility, information architecture, user-centered design, interaction design etc. Analytical part containing description of each method and results. Analysis of demographic infor-mation from internal and analytic tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Martinovský, Pavel. User Experience jako strategie při tvorbě webu. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra -
Automatizace klasifikace klíčových slov
Romana Pejcalová -
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Kristina Stamenkovicová -
Analýza klíčových slov v textech Papeže Františka.
Jana PERTLOVÁ -
Implementace metod Search Engine Optimalization a analýza klíčových slov ve vědecko-technických článcích
Ondrej Chudáčik -
Analýza WWW stránek na základě klíčových slov
Petr Doležal -
Nástroj pro identifikaci klíčových slov
Pavel Vrtal -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová