Využití Business Intelligence při analýze návštěvnosti internetového obchodu – Jakub Erlebach
Jakub Erlebach
Master's thesis
Využití Business Intelligence při analýze návštěvnosti internetového obchodu
Use of Business Intelligence with web analysis of an electronic store
Anotácia:
V současné době ekonomické krize je více než kdy jindy obtížné udržovat staré a nacházet nové odběratele vyráběných produktů. Stejně tak i s rozvojem prodeje zboží na internetu stále narůstá počet konkurentů, kteří také chtějí co největší podíl tržního koláče. Cílem této práce je využít technologie a postupy Business Intelligence při analýze návštěvnosti internetového obchodu k získání takových informací …viacAbstract:
In the time of recent economic crisis is more than ever difficult to keep old and find new customers. Along with the growth of sales on the Internet there are also a growing number of competitors, which want their share of the market pie. The aim of this thesis is to use technologies and processes of Business Intelligence with web analysis of an electronic store in order to get new information and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16396
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2009
- Vedúci: Ota Novotný
- Oponent: Miloš Maryška
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16396
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje Business Intelligence - analýza trhu nástrojů Self-service Business Intelligence
Ondřej Sklenář -
Návrh na zavedení Business Intelligence v podniku
Juraj Krampl -
Analýza Business Intelligence nástrojů společnosti Oracle
Mikhail Besogonov -
Analýza a návrh Business Intelligence řešení pro cestovní kancelář Mayer & Crocus
Markéta Majerová -
Analýza a návrh využití variant řešení Cloud Business Intelligence v podnicích
Jakub Borovec -
Řešení aplikací Business Intelligence pro výrobní společnost
Daniel Klár -
Analýza předmětu 4IT436 Business Intelligence a návrh jeho změny
Filip Pazdera -
Analýza a návrh Business Intelligence pro bankovní společnosti
Jiří Kočíb