Marketingová strategie AC Sparta Praha v České republice a v zahraničí – Jan Hanzálek
Jan Hanzálek
Master's thesis
Marketingová strategie AC Sparta Praha v České republice a v zahraničí
Marketing strategy of AC Sparta Praha in Czech republic and abroad
Abstract:
Abstrakt: Cílem této práce je objektivně nejprve prozkoumat a následně zhodnotit marketingovou strategii klubu. S pomocí jednotlivých analýz se bude celý koncept lépe monitorovat a definovat jak v českém, tak i zahraničním měřítku. Necílím pouze na současné bádání, ale rád bych si na závěr dovolil navrhnout i případné změny, jež by ještě silněji utvrdily pozici týmu.Abstract:
The aim of this study is at first to investigate objectively and evaluate the marketing strategy of the club. With the help of various analyzes, the entire concept will be monitored and defined easily both on Czech and international scale. Not targeting solely on the current research, but I'd like to suggest some changes that might improve and strengthen the position of the team in the future.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68575
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2017
- Supervisor: Soňa Gullová
- Reader: Michal Srbecký
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68575
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Signmaking as a part of commercial communication
Tomáš Hejda -
Marketingová komunikácia komerčnej banky
Martina Vrbenská -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm
Věra Strejčková -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
A Comparison of the Chinese and German Digital Marketing Markets
Yedeli Baideili