Jan Hanzálek

Master's thesis

Marketingová strategie AC Sparta Praha v České republice a v zahraničí

Marketing strategy of AC Sparta Praha in Czech republic and abroad
Abstract:
Abstrakt: Cílem této práce je objektivně nejprve prozkoumat a následně zhodnotit marketingovou strategii klubu. S pomocí jednotlivých analýz se bude celý koncept lépe monitorovat a definovat jak v českém, tak i zahraničním měřítku. Necílím pouze na současné bádání, ale rád bych si na závěr dovolil navrhnout i případné změny, jež by ještě silněji utvrdily pozici týmu.
Abstract:
The aim of this study is at first to investigate objectively and evaluate the marketing strategy of the club. With the help of various analyzes, the entire concept will be monitored and defined easily both on Czech and international scale. Not targeting solely on the current research, but I'd like to suggest some changes that might improve and strengthen the position of the team in the future.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2017
  • Supervisor: Soňa Gullová
  • Reader: Michal Srbecký

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68575