Moderní formy reklamy a jejich percepce – Bc. Aleš Chrastina
Bc. Aleš Chrastina
Bakalářská práce
Moderní formy reklamy a jejich percepce
Modern forms of advertising and their perception
Anotace:
Práce je zaměřena na moderní reklamu, způsob jejího členění a jejího vlivu na naše chování. Pomocí internetového portálu www.survio.com je vytvořen multimediální internetový dotazník, jehož cílem je zjistit, jak je reklama vnímána, jak afektuje naši paměť a které její motivační aspekty jsou nejefektivnější. Výsledky výzkumu jsou podkladem pro identifikaci klíčových faktorů při tvorbě konceptu efektivní …víceAbstract:
Thesis is focused on modern advertisement, manner of its classification and its impact on our behavior. Using an internet portal www.survio.com is created multimedial online survey, which object is to determine, how is advertisement perceived, how it affects our memory and which of it's motivation aspects are most efficient. Results of this survey are base for identifying key factors to create effective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/kznih/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Král, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz