Bc. Aleš Chrastina

Bachelor's thesis

Moderní formy reklamy a jejich percepce

Modern forms of advertising and their perception
Abstract:
Práce je zaměřena na moderní reklamu, způsob jejího členění a jejího vlivu na naše chování. Pomocí internetového portálu www.survio.com je vytvořen multimediální internetový dotazník, jehož cílem je zjistit, jak je reklama vnímána, jak afektuje naši paměť a které její motivační aspekty jsou nejefektivnější. Výsledky výzkumu jsou podkladem pro identifikaci klíčových faktorů při tvorbě konceptu efektivní …more
Abstract:
Thesis is focused on modern advertisement, manner of its classification and its impact on our behavior. Using an internet portal www.survio.com is created multimedial online survey, which object is to determine, how is advertisement perceived, how it affects our memory and which of it's motivation aspects are most efficient. Results of this survey are base for identifying key factors to create effective …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Reader: Ing. David Král, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting