Žák s ADHD - případová studie – Jaroslava GAJDOŠOVÁ
Jaroslava GAJDOŠOVÁ
Bakalářská práce
Žák s ADHD - případová studie
Student with ADHD - a case study
Anotace:
Tato bakalářská práce je případovou studií chlapce se syndromem ADHD. Práce se v teoretické části zabývá několika tematickými celky, které se zabývají problematikou ADHD. Tyto celky jsou rozděleny do čtyř kapitol. První kapitola charakterizuje syndrom ADHD. Druhá a třetí kapitola se zabývá diagnózou a terapií syndromu ADHD a poslední, čtvrtá kapitola se věnuje vzdělávání dětí se syndromem ADHD. Hlavním …víceAbstract:
This thesis is a case study of a boy with ADHD. The theoretical part of the thesis concerns several thematic units that deal with ADHD. These units are divided into four chapters. The first chapter describes ADHD. The second and third chapter relate to the diagnosis and therapy of ADHD syndrome and the last fourth chapter focuses to the education of children with ADHD. The main aim of the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Zveřejnit od: 1. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GAJDOŠOVÁ, Jaroslava. Žák s ADHD - případová studie. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj a specifika vztahů Ruské federace a Běloruska od roku 1997, současnost a budoucnost
František Ťuka -
Specifika vývoje předčasně narozených dětí a dětí s nízkou porodní hmotností
Petra Hoffmannová -
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Specifika socializace a vnimani pratelstvi u dospelych osob s hluchoslepotou
Beáta Adamcová -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Bydlení a bytová politika v ČR: zaměřeno na vývoj po roce 1989 a Olomoucký kraj
Petr Šimáček -
Aspekty individuální a skupinové integrace u žáků s Downovým syndromem
Tereza Milfajtová -
Individuální integrace žáka s lehkým mentálním postižením v běžné základní škole
Věra KRAJČOVÁ