Produktová diferenciace - případová studie Cola - Pepsi – Jan Peichl
Jan Peichl
Bakalářská práce
Produktová diferenciace - případová studie Cola - Pepsi
Product differentiation - case study - Cola - Pepsi
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá problematiku produktové diferenciace na příkladu trhu kolových nápojů. Přínosem této práce je krom kompilace současných poznatků ověření hypotézy, zda produktová diferenciace převyšuje racionální schopnost spotřebitelů odlišit od sebe produkty na základě jejich objektivních kvalit. Teoretická část se věnuje jednak kompilaci poznatků v oblasti diferenciace produktu, dále …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the issue of product differentiation on the example of the cola drinks market. The contribution of this work, in addition to the compilation of current knowledge, is the verification of hypotheses whether product differentiation exceeds the rational ability of consumers to distinguish products from each other based on their objective qualities. The theoretical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87804
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2022
- Vedoucí: Klára Čermáková
- Oponent: Božena Kadeřábková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87804
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Marketing Strategy of Coca-Cola
Nadezhda Kolesnik -
Marketingové strategie značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu
Aleš Tvrdý -
Coca Cola x Pepsi Cola - společné a odlišné rysy jejich komunikační strategie
Milan Veselý -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner