Bc. Petra MACHÁTOVÁ

Master's thesis

Využití projektové metody v inkluzivním vzdělávání

The use of project-based learning in inclusive education
Abstract:
Diplomová práce "Využití projektové metody v inkluzivním vzdělávání" je rozdělena na tři části teoretickou, výzkumnou a praktickou. Teoretická část diplomové práce je rozdělená na tři části, první se zabývá historií a transformací projektové metody. Také objasňuje základní terminologické vymezení pojmů souvisejících s projektovou metodou, popisuje aktéry projektové metody a její plusy a mínusy. Druhá …more
Abstract:
The use of project-based learning in inclusive education thesis consists of three parts theoretical, empirical and practical part. Theoretical part thesis consists of three parts. Scope of the first theoretical part is history and transformation of the Project Method. It also clarifies fundamental terminological definition related to Project Method. It describes the participants and the pluses and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MACHÁTOVÁ, Petra. Využití projektové metody v inkluzivním vzdělávání. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta