Využití projektové metody v inkluzivním vzdělávání – Bc. Petra MACHÁTOVÁ
Bc. Petra MACHÁTOVÁ
Master's thesis
Využití projektové metody v inkluzivním vzdělávání
The use of project-based learning in inclusive education
Abstract:
Diplomová práce "Využití projektové metody v inkluzivním vzdělávání" je rozdělena na tři části teoretickou, výzkumnou a praktickou. Teoretická část diplomové práce je rozdělená na tři části, první se zabývá historií a transformací projektové metody. Také objasňuje základní terminologické vymezení pojmů souvisejících s projektovou metodou, popisuje aktéry projektové metody a její plusy a mínusy. Druhá …moreAbstract:
The use of project-based learning in inclusive education thesis consists of three parts theoretical, empirical and practical part. Theoretical part thesis consists of three parts. Scope of the first theoretical part is history and transformation of the Project Method. It also clarifies fundamental terminological definition related to Project Method. It describes the participants and the pluses and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MACHÁTOVÁ, Petra. Využití projektové metody v inkluzivním vzdělávání. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Projektová metoda ve výuce vlastivědy - "Židovské město Terezín"
Lucie Žáčková -
Projektová metoda jako jedna z možných vyučovacích metod na málotřídní základní škole
Kateřina LIŠKOVÁ -
Projektová metoda v primárním vzdělávání
Iveta OPLUŠTILOVÁ -
Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Projektová metoda - region Cheb a blízké okolí.
Karina PITTROFFOVÁ -
Projektová metoda ve výuce genetiky na SŠ
Michala KUDLOVÁ JÜSTELOVÁ -
Regionální prvky ve výuce vlastivědy. Projektová metoda - region Kladno a Nové Strašecí
Marie Hanzlíková -
PROJEKTOVÁ METODA A SOUČASNÁ ZÁKLADNÍ ŠKOLA
Pavlína Lohynská -
Projektová metoda jako prostředek k posilování samostatnosti dětí předškolního věku.
Heidi ŠÍMOVÁ