Vladyslava Molodzinovska

Bachelor's thesis

Měření hodnoty vybrané značky

Measuring brand equity of Kingswood.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je měření současné výkonnosti značky Kingswood na základě prvků vnímaného marketingového mixu a dimenzí hodnoty značky, jimiž jsou loajalita ke značce, vnímaná kvalita a povědomí o značce s asociacemi spojenými s ní. V teoretické části bakalářské práce se vysvětluje vícerozměrný koncept hodnoty značky a jsou představeny dosavadní výsledky měření vztahů mezi prvky marketingového …more
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to measure the current brand equity performance of Kingswood based on perceived marketing mix elements and brand loyalty, perceived quality, and brand awareness with associations. The literary review casts light on the concept of brand equity and its dimensionality and focuses on findings from the previous studies on the relationships between perceived marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Terézia Bobošová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and management / Trade management