Integrace pohledem žáků se zrakovým postižením – Mgr. Pavla Koukalová
Mgr. Pavla Koukalová
Master's thesis
Integrace pohledem žáků se zrakovým postižením
Views on Integrative Education by Visually Impaired Students
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vymezit integrativní vzdělávání žáků se zrakovým postižením, což slouží jako podklad pro empirickou část práce. Výzkumným cílem je zjistit, jak integrované vzdělávání vnímají samotní žáci se zrakovým postižením. První kapitola obsahuje vymezení pojmů týkajících se integrativního vzdělávání, legislativní rámec integrace v ČR, faktory a podpůrná opatření zajišťující úspěšnost …viacAbstract:
The aim of thesis is to define integrative education of visually impaired students, which serves as the basis for the empirical part of the work. The aim of research is provide view of visually impaired students on integrative education. The first chapter contains definitions relating to integrative education, legislative framework for the integration in the Czech Republic, factors and supportive measures …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xkib6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2013
- Vedúci: PhDr. Mgr. Zita Nováková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Integrativní pojetí vzdělávání na 1. stupni ZŠ, mezipředmětové vazby Hv, Vv a Lv
Helena Rudolfová -
Integrativní/inkluzivní vzdělávání žáka s MO
Zuzana Dočkalová -
Integrativní/ Inkluzivní vzdělávání jedinců s PAS
Michal Kos -
Postoje a názory učitelů na integrativní/inkluzivní vzdělávání žáků s PAS v ostravském okrese.
Jaroslava Kminiaková -
Integrativní/inkluzivní škola - vzdělávání dětí předškolního věku s tělesným postižením
Petra Klímová -
Case formulation quality and style characteristics among integrative psychotherapy trainees
Michal Čevelíček -
Integrativní pojetí výtvarných činností a matematiky ve vzdělávání
Kristýna Musilová -
Hudební výchova jako prostředek integrativního pojetí vzdělávání
Zdeňka Štůlová