Martina Moudrá

Diplomová práce

Virální a guerillový marketing v kultuře

Viral and Guerilla Marketing in Culture

Anotace:
Diplomová práce Virální a guerillový marketing v kultuře vychází z definice virálu coby cesty šíření informací a guerilly jakožto přístupu k marketingu. Virální šíření sdělení je staré jako reklama sama, ale nová média sdílení informací poskytla další rozměr a kontext. Virální a guerillový marketing představují pro umělecké organizace nevyužitý potenciál, protože kultura může pro tyto účely využívat …více
Abstract:
Master´s thesis Viral and Guerilla Marketing in Culture rises on the definiton of viral marketing as a way of spreading information and guerilla marketing as an attitude. Viral spreading of the information is as old as the advertisment itself but new media provided another dimension and context. For art viral and guerilla marketing represent utilized capacity as culture can take advantage of its viral …více
 

Klíčová slova

marketing

Klíčová slova

kultura

Klíčová slova

virální marketing

Klíčová slova

umění a média

Klíčová slova

guerilla marketing

Klíčová slova

reklama a propagace
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2012
  • Vedoucí: Vlastimil JEŽEK
  • Oponent: Jiří SULŽENKO

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a)
In the license agreement the author has granted the following: d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna