Monika ŠTORKOVÁ

Bachelor's thesis

Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů

The strategy of Mondi, marketing and selection of suppliers
Anotácia:
Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů. Při dnešní vzrůstající specializaci výrobních podniků a rostoucímu vlivu konkurenčnímu prostředí je jasně viditelný trend zefektivnit činnosti nákupního oddělení ve výrobních podnicích. Základní činnosti nákupního oddělení spočívající v materielně technickém zabezpečení výroby je potřeba rozšiřovat o další funkce, z nichž nejdůležitější …viac
Abstract:
The strategy of Mondi, marketing and selection of suppliers. In today's growing specialization of manufacturers and increasing competition we observe a trend of improving effective buying strategy in the company. The purchasing department's function is not only supplying the production but also driving down the costs associated with the purchases, therefore decreasing costs in the whole organization …viac
 

Kľúčové slová

marketing Mondi nákupní strategie
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
  • Vedúci: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTORKOVÁ, Monika. Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing