Monika ŠTORKOVÁ

Bachelor's thesis

Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů

The strategy of Mondi, marketing and selection of suppliers
Abstract:
Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů. Při dnešní vzrůstající specializaci výrobních podniků a rostoucímu vlivu konkurenčnímu prostředí je jasně viditelný trend zefektivnit činnosti nákupního oddělení ve výrobních podnicích. Základní činnosti nákupního oddělení spočívající v materielně technickém zabezpečení výroby je potřeba rozšiřovat o další funkce, z nichž nejdůležitější …more
Abstract:
The strategy of Mondi, marketing and selection of suppliers. In today's growing specialization of manufacturers and increasing competition we observe a trend of improving effective buying strategy in the company. The purchasing department's function is not only supplying the production but also driving down the costs associated with the purchases, therefore decreasing costs in the whole organization …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2010
  • Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠTORKOVÁ, Monika. Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing