Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů – Monika ŠTORKOVÁ
Monika ŠTORKOVÁ
Bachelor's thesis
Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů
The strategy of Mondi, marketing and selection of suppliers
Anotácia:
Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů. Při dnešní vzrůstající specializaci výrobních podniků a rostoucímu vlivu konkurenčnímu prostředí je jasně viditelný trend zefektivnit činnosti nákupního oddělení ve výrobních podnicích. Základní činnosti nákupního oddělení spočívající v materielně technickém zabezpečení výroby je potřeba rozšiřovat o další funkce, z nichž nejdůležitější …viacAbstract:
The strategy of Mondi, marketing and selection of suppliers. In today's growing specialization of manufacturers and increasing competition we observe a trend of improving effective buying strategy in the company. The purchasing department's function is not only supplying the production but also driving down the costs associated with the purchases, therefore decreasing costs in the whole organization …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedúci: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTORKOVÁ, Monika. \textit{Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/bpsqay/.
Jak správně citovat práci
ŠTORKOVÁ, Monika. Nákupní strategie společnosti Mondi, nákupní marketing a výběr dodavatelů. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Volba nákupní strategie firmy
Michaela Kopecká -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
David Mikulecký -
Staniční technologie ŽST Hněvice po dostavění pily na vlečce Mondi Štětí
Michal Hora -
Ocenění podniku Mondi Štětí a.s.
Markéta Jančičková -
Řízení lidských zdrojů ve společnosti Mondi Bags Štětí a.s.
Adriana Pernová -
CSR ve společnosti Mondi Štětí
Lenka Macková -
Nakládání s odpady v papírenském průmyslu se zaměřením na společnost Mondi Štětí a.s.
Daniel KULÍŠEK