Bc. Tereza Woznicová

Master's thesis

Politický marketing regionálního volebního subjektu

Political marketing of the regional election subject
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje politickému marketingu regionálního volebního subjektu hnutí ProMOST. V rámci práce je podrobně popsána a na konkrétních příkladech ukázána důležitost marketingové komunikace během komunálních voleb a vůbec při úspěšné politické pozici. Cílem praktické části práce je na základě analýzy online a off-line kampaně hnutí navrhnout účinná doporučení pro budoucí komunální volby …more
Abstract:
This thesis focuses on political marketing of a regional political party called ProMOST. The thesis describes and presents the importance of marketing communication in local elections and in successful positioning in politics through specific examples. The practical part aims to propose effective recommendations for the next local elections and for gaining more voters by analyzing the online and offline …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2023
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní