Politický marketing regionálního volebního subjektu – Bc. Tereza Woznicová
Bc. Tereza Woznicová
Master's thesis
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Political marketing of the regional election subject
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje politickému marketingu regionálního volebního subjektu hnutí ProMOST. V rámci práce je podrobně popsána a na konkrétních příkladech ukázána důležitost marketingové komunikace během komunálních voleb a vůbec při úspěšné politické pozici. Cílem praktické části práce je na základě analýzy online a off-line kampaně hnutí navrhnout účinná doporučení pro budoucí komunální volby …viacAbstract:
This thesis focuses on political marketing of a regional political party called ProMOST. The thesis describes and presents the importance of marketing communication in local elections and in successful positioning in politics through specific examples. The practical part aims to propose effective recommendations for the next local elections and for gaining more voters by analyzing the online and offline …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a3ek9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
Off-line vs. online marketing ve společnosti Form Factory s.r.o
Anna Dörflová -
Srovnání on-line terapie a terapie tváří v tvář klientovi z pohledu psychoterapeutů
Markéta Hebrová -
Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani
Zuzana Bělehradová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Tomáš Bajtler -
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová