Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy – Bc. Jiří Háček
Bc. Jiří Háček
Master's thesis
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Service Marketing - Communication in the field of Public Transport
Anotácia:
Tato diplomová práce pojednává o marketingu služeb a komunikačních procesech, které jsou s danou formou poskytované služby spojeny. Teoretická část se zabývá marketingem služeb s podrobnějším zaměřením na dopravní službu. Přibližuje a na základě odborné literatury popisuje problematiku a význam strategie, strategického řízení firmy, marketingovou komunikaci, její nástroje a v závěru jednotlivé metody …viacAbstract:
This Master´s thesis deals with the marketing of services and communication processes that are connected with respect to the services provided. The firts section deals with the marketing of services with a more detailed focus on the transport service. It approaches and on the basis of professional literature describes the issues and importance of strategy, strategic management of the company, marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ybiq8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie pro vybrané strategické produkty ve společnosti Palírna U Zeleného stromu a. s.
Tomáš Jahoda -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová