Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi – Jana IROVSKÁ
Jana IROVSKÁ
Bakalářská práce
Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi
Identification of Target Groups of Company PROVING s.r.o. and Proposal for Communication with Them
Anotace:
Bakalářská práce na téma ?Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi? se zabývá identifikováním cílových skupin zákazníků pro tuto firmu. V teoretické části budou popsány odborné poznatky týkající se segmentace a identifikace zákazníků a nástrojů marketingové komunikace. Následně bude představena firma, organizační struktura a budou vytvořeny ekonomické analýzy jako …víceAbstract:
This thesis which is called Identification of Target Groups of Company PROVING s. r. o. and Proposal for Communication with Them is focused on identification of target groups for this company. In the theoretical part will be described special knowledge which are about segmentation and identification of customers and other information about marketing communication. After that will be describe company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
IROVSKÁ, Jana. Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
Varianty ruské politiky vůči Ukrajině před válkou roku 2022 a jejich SWOT analýza
Barbora Bočková -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky
Barbora Křístková