Jana IROVSKÁ

Bachelor's thesis

Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi

Identification of Target Groups of Company PROVING s.r.o. and Proposal for Communication with Them
Abstract:
Bakalářská práce na téma ?Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi? se zabývá identifikováním cílových skupin zákazníků pro tuto firmu. V teoretické části budou popsány odborné poznatky týkající se segmentace a identifikace zákazníků a nástrojů marketingové komunikace. Následně bude představena firma, organizační struktura a budou vytvořeny ekonomické analýzy jako …more
Abstract:
This thesis which is called Identification of Target Groups of Company PROVING s. r. o. and Proposal for Communication with Them is focused on identification of target groups for this company. In the theoretical part will be described special knowledge which are about segmentation and identification of customers and other information about marketing communication. After that will be describe company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jiří Schaffer

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

IROVSKÁ, Jana. Identifikace cílových skupin firmy PROVING s.r.o. a návrh komunikace s nimi. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing