Budování prosperující značky na příkladu společnosti Apple Inc. – Jan Nedorost
Jan Nedorost
Bachelor's thesis
Budování prosperující značky na příkladu společnosti Apple Inc.
Building of a Prosperous Brand on Example of the Apple Inc. Company
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce s názvem "Budování prosperující značky na příkladu společnosti Apple Inc." je zmapování procesu budování značky. V první části jsou v této souvislosti podrobněji vysvětleny základní teoretické pojmy. Praktická část vychází ze získaných teoretických znalostí a zabývá se vybranou společností, jíž je americký výrobce spotřebitelské elektroniky Apple Inc. Na příkladu této společnosti …viacAbstract:
The subject of bachelor's thesis entitled "Building of a Prosperous Brand on Example of Apple Inc. Company" is mapping of the brand building process. In this context the first part explains fundamental theoretical terms. The practical part is based on the acquired theoretical knowledge and deals with a selected company which is the American producer of consumer electronics Apple Inc. On example of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nedorost, Jan. Budování prosperující značky na příkladu společnosti Apple Inc.. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
Viktoriia Kim -
Budování vizuální identity značky
Luong Duyen Nguyenová -
Image a identita značky
Klára Lukavská -
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Budování a tvorba identity značky Lokomotiv Tuhaň
Jaroslav Kumstát -
Budování značky Jabra
Petr Němeček -
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
Barbora Šafaříková -
Influencer jako nástroj budování image značky
Tereza Malinová
Názov
Vložil
Vložené
Práva