Bc. Romana Věntusová

Master's thesis

Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.

Project of Innovation Marketing Communication Strategy of EKO-KOM, a.s.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá oblastí marketingové komunikace se zaměřením na sociální marketing. Cílem práce bylo inovovat marketingovou komunikační strategii společnosti EKO-KOM, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla zpracována literární rešerše k danému tématu, která využila poznatky české i zahraniční odborné literatury. V praktické části byla za pomocí …more
Abstract:
This diploma thesis is focused on the field of marketing communication, especially on the social marketing. The goal of this work was to inovate marketing communication strategy of the EKO-KOM, a.s. company. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, a literary research which used both czech and foreign professional literature sources was done. In the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Věntusová, Romana. Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe