Tripadvisor.com jako zdroj dat pro analýzu zpětné vazby klientů restaurace Le Marché – Martina Borýsková
Martina Borýsková
Bachelor's thesis
Tripadvisor.com jako zdroj dat pro analýzu zpětné vazby klientů restaurace Le Marché
Tripadvisor.com as a data source for analysis of client feedback of Restaurant Le Marché
Abstract:
Zákaznické on-line recenze jsou v současné době velmi důležitým informačním zdrojem pro potenciální zákazníky i podnikatelské subjekty. Cílem této bakalářské práce je analyzovat zpětnou vazbu zákazníků restaurace Le Marché za využití zákaznických hodnocení na recenzním portále TripAdvisor.com. Hlavní metodou zpracování této bakalářské práce byla zvolena analýza volně dostupným dat z recenzního portálu …moreAbstract:
Customer on-line reviews are very important source of information for potential customer and also for entrepreneurs. The aim of this bachelor’s thesis is to analyze customer feedback of Restaurant Le Marché with utilization of customer’s reviews on server TripAdvisor.com. The main selected method is analysis freely available customer reviews complemented with research of available literature, internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13871/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
- Reader: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Vliv uživatelských hodnocení na zákazníka při výběru restaurace
Daniel Demarteni -
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
Valerie Benešová -
Zlepšení poznatků o produktech pomocí analýzy sentimentu recenzí zákazníků
Jana Dudášová